av en kis, for en kis
målet må være for høyt, hvis ikke er det for lavt.
kis er merch som representerer at du er en av flere.
dekninger fra salg av kis merch blir investert i utvikling av kis.
Norge er dårlig på offentlige samlesteder. spesielt i vintersesongen er det vanskelig å finne steder man bare kan møtes og henge sammen.
ett godt eksempel på dette er når Malvik kommune brukte flere hundre tusen i 2011 på kameraovervåkning framfor en plass hvor ungdommene kan oppholde seg.
i Norge har vi en landsdekkende regel som sier at "det automatisk settes av en prosentandel av byggebudsjettet til kunst i alle statlige byggeprosjekter. satsen varierer fra 0,5 til 1,5 prosent". vi prioriterer ting å se på framfor til å gjøre. isteden for å ha en stor åpen hall med sittegrupper og aktiviteter som er åpent for alle, brukes det totalt sett millioner på kunst. kis ønsker å gjøre kunsten nyttig.
kis har ett mål om å finansiere Trondheims råeste knutepunkt. vi ønsker å leie ett næringslokalet og sette opp inne og utendørs aktiviteter.
ett senter kunne inneholdt fasiliteter som trampoliner, klatrevegg, basket kurver, skate muligheter, gaming stasjoner, jobb stasjoner, sitte grupper, mm. egen avdeling for barn og voksne er også mulig, avhengig av hvilke aldersgrupper som engasjerer seg mest i prosjektet. vi er åpne for forslag og alle som eier kis merch kan komme med innspill.
det kan bli muligheter for betalt avdeling der man får tilgang på treningsmuligheter, kjøkken, lukket sittegrupper, inngang til arrangementer, vinne merch, mm.
engasjerte kis medlemmer kan få tilbud om ansvarsområder innenfor drift, vedlikehold og forbedringer.
vi trenger hjelp til å finne den beste plassen i Trondheim. vi ønsker en plass som er tilgjengelig for alle. en plass som er lett tilgjengelig for både buss og bil.